Barranc Clue de la Maglia, La Giandola, Francia

Barranc Clue de la Maglia
Possiblement el barranc mes maco de Europa, de una bellesa extrema, molt aquàtic, salts, tobogans i cova.

Fitxa tècnica:

El barranc es fàcil i molt aquàtic, s’ha de vigilar amb el caudal d’aigua ja que amb molt caudal ens complicaria el descens, s’ha de vigilar amb la multitud de salts, tobogans i ràpels de cascada d’aigua, es a dir que cal vigilar sobretot si hi ha hagut pluges perquè ens podríem trobar troncs o blocs de pedra enfonsats, també tindre en compte que es un barranc molt visitat per grups de empreses de aventura.

La part de la Grotte, de la cova, es pot passar per la dreta amb un passamà i un caminet alternatiu, però no necessitarem llanternes, hi ha suficient llum.

Hi ha restriccions, nomes esta obert des del 1 de abril fins el 31 de octubre.

Nivell de Dificultat: 2/5

Secció de la Grotte

Segona Part

Com arribar

Travessarem tot França per la autopista de la costa, fins quasi be la frontera Italiana, desprès anirem direcció a Sospel i llavors direcció Saorge. Abans de arribar a Saorge arribarem a La Giandola, aquí deixarem el primer cotxe. En La Giandola trobarem a la esquerra la carretera D2204 no girarem i en seguida a la esquerra trobarem com si fos la carretera antiga amb un riu petit que desemboca al riu gran de la nostra dreta, en aquesta carretera sera on deixarem el primer cotxe, si arribem a la gasolinera ja ens hem passat el pàrking. Mira el mapa google.
El segon cotxe esta a uns 5 km d’aqui, hem de agafar la carretera D2204 i ha uns 2 km girarem a la dreta, cuidado que la carretera es molt petita i amb alguna corba molt tancada. Quan portem uns 5 km des del pàrking trobarem el pàrking 2, ja veurem una esplanada i un cartell indicatiu.
Si nomes tenim 1 cotxe, haurem de deixar/lo al pàrking 1 i tindrem unes 2 hores a peu de aproximació.

Mapa del Barranc Clue de la Maglia

Mapa Barranc Clue de la Maglia

Mapa dels Pàrquings dels 2 cotxes Barranc Clue de la Maglia

Ver Barranc Clue de la Maglia en un mapa más grande

El barranc

La aproximació des del parking del segon cotxe nomes son 20 minutets, esta molt ben senyalitzada i passa per un bosc fins arribar al barranc.

Al inici del barranc, ens equipem

iiiiiiiii comencem

El tobogan!!! Uleee uleee

El Barranc en seguida es fa estret i profund.

Hem de vigilar amb els troncs, per sort aquest es veu una mica!! Juas juas juas

La Grotte

Quin color mes verd, hi ha vegetació fins i tot a les pedres!!

i l’aigua… crec que mai havia vist una aigua tant cristal•lina amb aquest color blau turquesa com aquesta.

Barranc Clue de la Maglia

Un salt, nosaltres pugem per la dreta per fer-lo mes alt, que de fet no ser quants metres hi ha .. però l’aigua esta mooooolt lluny!! Per cert Juanjo, hem podries dir qui va saltar??? Molta fotu molta fotu … piltrafilla!!!!! XD

Ràpel sota cascada!

U AVEU VIST!!! (els de darrera eh!) :)

La tornada

Al final del barranc tenim una caminada a la esquerra del barranc, de una horeta pero es força maca.
Fi de trajecte, mes de 4 hores remullats … quin barranc!!! Realment per mi ha estat un dels mes bonics pper no dir el mes bonic que he fet fins ara.

2 thoughts on “Barranc Clue de la Maglia, La Giandola, Francia

1. Ei JOAN!!!!! Doncs en breu posare un altre barranc que varem fer, … aquest si k es el maxim dels maxims!!! A veure si l’has fet, i si no t’hi haure de portar!!! jajaja
    El barranc es: El bendola!!! :)