Pic el Pedró dels Quatre Batlles amb esquis de muntanya, Solsonès

Pic el Pedro dels Quatre Batlles amb esquis de muntanya
Serra del Port del Compte, al Solsonès, primera excursió amb esquís de muntanya, pells de foca, … triem aquest cim per la proximitat amb la estació de esquí de Port del Compte, perquè no es gens difícil i es el mes alt del Solsonès.

Fitxa tècnica:

Desnivell acumulat: 450m
Alçada cim: 2.383 m
Dificultat: Fàcil
Horari ascens: amb esquis de muntanya 4 hores
Descens: amb esquis 30′

Com arribar

Per arribar amb cotxe, anirem a l’estació de esqui de Port del Compte i aparcarem al Pàrquing de la Estivella.

Ver Cim Pedro Quatre Batlles en un mapa más grande

El Pàrquing

Cim

El pàrking del cotxe (Pàrking Estivella) esta a 1.930 metres sobre el nivell del mar. Ens esperen 5 km.
Sortint del pàrquing i mirant la muntanya, sortirem per la esquerra, on hi ha la pista de esqui i on trobarem un cartell que ens indica el Pedró dels quatre Batlles. Comencem en seguida trobarem el telecadira Clot de la Vall, amb dos camins, nosaltres anirem per la dreta, on deixem a ma esquerra el cadira i una bassa d’aigua.

El Cartell

Pic el Pedro dels Quatre Batlles amb esquis

Anirem pujant ben ve per sota el cadira i ja sortirem de la pista de esqui, de fet passarem per sota el cadira. Ara amb el cadira a la dreta continuem pujant fins tornar a trobar la pista de esqui.

A ma esquerra la basa d’aigua i el cadira

Aquí ja tenim el cadira a la dreta

Pic el Pedro dels Quatre Batlles amb esquis

Seguirem per la pista fins a veure el final del cadira a ma dreta juntament amb el Bar-Refugi, no pujarem aquí sinó que girarem a la esquerra i muntanya amunt. Arribarem al coll i cap a la dreta, ja visualitzem el Cim del Pedró dels Quatre Batlles.

a punt de arribar al Coll

El Cim al fons

Una estoneta a dalt el cim del Pedró dels Quatre Batlles (2.383 metres), mirem els pessebres, descansem, ens posem els esquis sense la pell de foca i baixada a tope!!!!!!!!!