Sant Jeroni, Montserrat, Bages

Sant Jeroni
Caminada fàcil però molt maca a Montserrat, en concret pujarem al Cim de Sant Jeroni de 1.236 metres d’alçada.

Fitxa tècnica:

Alçada Cim: 1.236 m
Dificultat: Fàcil
Horari ascens: 2:30 hores
Descens: 1:45 hores

Sant Jeroni

A Montserrat, haurem d’anar a la Plaça del Monestir, amb el Monestir al darrera començarem a caminar amunt pel camí de Sant Jeroni, esta tot molt ben indicat, enseguida puja fort, amb escales. Passarem entre dues roques amb escoles, es el Pas dels Francesos.

Pas dels Francesos

Continuarem, el camí ara baixa una mica, mes planer tornar a pujar la plaça de l’Anna a 895 metres d’alçada, aquí ja nomes ens queda una hora de pujada.

Sant Jeroni

… veurem la Panxa del Bisbe.

Arribarem a un camí molt ben marcat, atenció a ma esquerra es el que porta a Sant Joan, es pot fer de tornada i així fem un recorregut circular, per continuar a la dreta. Continuarem passarem per l’Ermita de Sant Jeroni i de seguida farem la ultima pujada i esglaons per arribar al cim de Sant Jeroni.

El Cim

Sant Jeroni

Des del cim un dia molt clar, d’aquells que mai trobes, podries veure, el Aneto, Mallorca, … nosaltres una bonica espesa boira blanca!!! Haurem de repetir l’excursió!!! jejeje